het grootste huis staat in amerikamet een
oppervlakte van 8360 vierkante meter, De villa, even buiten Orlando gelegen, heeft 23 badkamers, dertien slaapkamers, tien keukens en drie zwembaden. Al deze luxe is te koop voor slechts 75 miljoen dollar (ruim zestig miljoen euro). Er is echter één maar. Het huis is niet afgebouwd.

Het huis van eigenaar David Siegel, bijgenaamd 'Versailles', kwam kortgeleden op de markt. Het werd niet afgebouwd om geld te besparen in tijden van recessie. Siegel verdiende zijn geld met timesharing, een industrietak die zwaar te lijden had onder de economische crisis.

De woning heeft wel een afgebouwde garage voor twintig auto's, een bowlingbaan, een overdekte rolschaatsbaan, een bioscoop, een hal met videospelletjes, een fitnesscentrum, een honkbalveld en twee tennisbanen. Er ligt echter niets op de vloer en het huis heeft geen binnenmuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat antwoord had ik al gegeven ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach ja, soms geef je bijna tegelijk hetzelfde antwoord. Kan je niets aan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
..kan gebeuren..;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ojaa, srry, ambieebambiee doet weer een beetje blond xd.

Andere antwoorden (2)

Dit huis staat in Amerika:
http://925.nl/archief/2010/06/23/huis-te-koop-de-allergrootste
Het heeft een oppervlakte van 8360 vierkante meter, 23 badkamers, dertien slaapkamers, tien keukens en drie zwembaden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat vond ik ook al xd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
huis is nog niet eens af en dan al 75 miljoen dollar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Het huis is nog niet voorzien van vloeren, binnenwanden en buitenwanden. Ook nog niet helemaal klaar zijn: een garage voor twintig auto's, drie zwembaden, een bowlingbaan, een overdekte rolschaatsbaan, een bioscoop, een gamehal, het fitnesscentrum, een honkbalveld en twee tennisbanen." Eigenlijk is er dus bijna niks ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar het komt er wel allemaal, ik wil wel zo'n huis hebben :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als compensatie van de nog te verrichten bouwwerkzaamheden, staat er wel een heuse aristona magnetron die je voor niks erbij krijgt. heb ik gehoord....
Volgens google is dit het grootste huis ter wereld.
http://www.worldsmostunique.com/biggesthouseintheworld.php