Overzetten MP3 iPod Touch naar iTunes op nieuwe iMac

mijn defecte PC heb ik vervangen door een iMac. Hoe krijg ik de de MP3's van mijn iPod Touch in de bibliotheek van iTunes op de iMac. Ik heb thuisdeling geactiveerd en zo heb ik mijn aangeschafte applicaties via iTunes vanaf mij iPod Touch over weten te zetten in de iTunes bibliotkeek van de iMac. Maar hoe krijg ik nu mijn MP3tjes vanaf de iPod Touch in de iTunes bibliotheek op de Mac? Alvast bedankt voor je reactie want ik kom er echt niet meer uit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Moet 'illegaal', Apple wil graag dat je alle muziek nog een keer koopt (of download); dus hier is geen functie voor. Je kan wel het programmaatje iDump gebruiken (Wat ik gebruikte toen m'n computer crashte).

Maarre, iDump is alleen voor windows, dus voor mac moet je iets anders gebruiken (gegoogled: http://www.fadingred.com/senuti/)
Probeer dat is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heb je met de harde schijf van je defecte PC gedaan waar je iTunes bibliotheek op staat. Deze kun je namelijk gewoon overzetten naar je nieuwe iMac (wat een goeie keus om dat krakkemikkige Windows in te ruilen voor een iMac met Mac OS X) zodat er niks van je muziek verloren is.
Als je in iTunes je iPod instelt als harde schijf, kun je bestanden heen en weer verplaatsen.