Waar koop ik een mooie cavia in 020?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien op Marktplaats?

Het beste antwoord

een cavia is geen cavia.
het zijn groepsdieren, dus neem er minimaal twee.
kijk eens of er een opvang bij je in de buurt zit, daar hebben ze vast wel een lief setje zitten.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je googled naar dierenspeciaalzaak Amsterdam, dan krijg je al gelijk een kaartje van Amsterdam met 7 dierenspeciaalzaken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik neem aan , dat als je kunt twitteren, dat je dan ook kunt googelen.
jc54
13 jaar geleden
Kies een speciaalzaak bij jou in de buurt: http://www.dierenspeciaalzaken-dierenwinkels.nl/dierenwinkels-amsterdam.html
Amadea