Waaraan kan je zien of merken dat mensen verliefd zijn op het verliefd zijn zelf?

Waaraan kan je dat zien.. ik kan het vaak redelijk inschatten maar waaraan precies weet ik niet..

Hoelang kan je verliefd blijven op het verliefd zijn zelf.. ik denk dat mensen dat niet erg lang kunnen volhouden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zodra jij antwoord gaat geven op de vragen van andere GVers,zal ik in het vervolg op jouw vragen antwoord geven,als ik dat kan! En dat zouden meer mensen moeten doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-~
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Peter, het is toch geen verplichting om te antwoorden. Alleen vragen stellen mag ook, is ook kennisvermeerdering..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens Peter!
Het kan niet altijd eenrichtingsverkeer zijn en al helemaal niet als alle vragen min of meer hetzelfde zijn.
Van mij krijgt theebeker tot dan ook geen antwoord meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Cindy,je hebt gelijk,maar kun jij al die vragen voorbij zien komen zonder antwoord te willengeven? Ik vind des theebekers gedrag erg egocentrisch en blijk geven van desinteresse in de opzet van GV!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh wat een problemen allemaal zeg..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die worden veroorzaakt door maar 1 Gvér op het moment....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jullie trekken je wel heel veel van mij aan..
Waar staat dat het verplicht beantwoorden van vragen een vereiste is ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan nu nog drie vragen stellen, en dan is het time-out.!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Theebeker, Je bent net als een boer,die wel zijn koeien wil melken,maar ze geen vreten geeft!

Antwoorden (4)

Je merkt het alleen aan jezelf... en als je genoeg spiegelneuronen hebt, dan kun je aan bepaalde tekenen zien dat een ander ook verliefd is...

Maar het is niet zichtbaar als je het zelf niet ervaart...

Toegevoegd na 46 seconden:
En verliefd zijn op het verliefd zijn is onzin, nonsense...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mensen die uit een relatie komen met een sleur, waarschijnlijk na jaren lang trouw geweest te zijn in een keer vreemd gaan en denken dat het om echte liefde gaat. ze missen de periode van spanning en verliefd zijn en gedragen zich als een verliefde puber om hun problemen te vergeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die verliefd zijn op het verliefd zijn zelf geven ook alleen maar om zichzelf en niet om de ander. Die zullen dus ook niet vol zijn van degene op wie ze verliefd zijn, maar alleen praten over hoe fantastisch het is DAT ze verliefd zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar er zijn ook mensen die heel erg verliefd zijn op die persoon maar toch ook heel veel omzich zelf geven en vooral ook zichzelf belangrijk vinden.. Denk je ook niet dat deze mensen die verliefd zijn op het verliefd zijn niet denken aan een toekomst met die persoon enz..?
Ik denk dat ze verliefd zijn op het verliefd zijn zelf vanwege het gevoel. De kriebels in je buik de warmte die door je stroomt als de ander je op een bepaalde manier aankijkt, aanraakt, kust, complimentjes geeft. Het is toch een heerlijke tijd? Helaas sluipt er na een tijdje een soort sleur in, het kan ook niet altijd zo spannend blijven. Kijk, verliefdheid is heel anders dan liefde, die groeit met de tijd. Ik denk dan ook dat dit soort mensen die verliefdheid langer volhouden naar gelang de partner het spannend houdt. Als ze zo iemand tegenkomen dan hebben ze m.i. geen behoefte meer aan het gevoel dat verliefdheid geeft en kan het tot echte liefde groeien.
amc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dat betekend niet dat die verliefdheid nooit meer terug kan komen toch? Op verschillende momenten kan dat weer helemaal opbloeien lijkt mij?