Uit mijn ervaring geven meisjes meer hints dan jongens wanneer ze verliefd zijn. Als een meisje verliefd is dan wilt ze zo vaak mogelijk afspreken en willen alles van je weten. Jongens laten vaak niet zo veel merken en vallen je meestal aan met een serieuze liefdes verklaring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn mensen die dit ontzettend graag willen laten merken en dit ook doen, en de mensen die dit niet zo goed durven te laten merken.

Bij de eerste groep zul je vanzelf bedolven worden onder SMS'jes, mailtjes, rozen en de voortdurende aanwezigheid van deze persoon om je heen.

Bij de laatste groep zul je het moeten hebben van subtiele hints, of helemaal niets. In het laatste geval kan je het niet zien of merken.
In het eerste geval; let op blozende wangen, ogen die je niet zo goed recht aan durven te kijken, friemelende vingers tijdens een gesprek met jou, vragen naar de tijd terwijl de vraagsteller een horloge om heeft en andere nutteloze vragen of opmerkingen om maar met je in contact te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan het beste aan iemand zien als hij/zij verliefd is aan de lichaamstaal.

Opmerkelijk is dat mannen vrouwen in de klassieke rolverdeling gaan zitten als ze verliefd zijn. Mannen gaan typisch mannengedrag vertonen, typische mannenklussen worden onder handen genomen en de man verttont haantjes gedrag. Vrouwen gaan typische vrouwenklussen doen, ze gaat het huis schoonmaken, koken etc.

Lichaamstaal en signalen van iemand die verliefd is:
- Er wordt veel oogcontact gezocht
- Je wordt in de gaten gehouden
- Je wil zo vaak mogelijk en zo dicht mogelijk bij de ander in de buurt zijn
- Pupillen gaan snel heen en weer
- Ze lachen om je grapjes
- Ze glimlachen veel en vaak
- Verliefde mensen zingen vaak, in een goed humeur
- Richt zijn volledige aandacht op de persoon waar hij verliefd op is
- Heeft klamme handen
- De ogen gaan glinsteren als ze in gesprek zijn met de persoon waar ze verliefd op zijn
- Iemand die verliefd is straalt
- Is teveel geïnteresseerd in de persoon waar ze verliefd op zijn
- Geeft vaak complimentjes aan de persoon waar ze verliefd op zijn
- Wil graag als gespreksonderwerp de persoon waar ze verliefd op zijn
- Trekt zoveel mogelijk de aandacht van de persoon waar ze verliefd op zijn
- Hoort vrienden uit over de persoon waar ze verliefd op zijn
- Praat veel over de persoon waar ze verliefd op zijn
- Wil de persoon waar ze verliefd op zijn zoveel mogelijk helpen
- Probeert zoveel mogelijk contact te zoeken
- Kleed zich zo mooi/ verleidelijk mogelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twinkel in de ogen.

Of het dan verliefdheid is voor jouw is nog maar de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zolang je je dat afvraagt is er niets aan de hand....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij/zij continu naar toe kijkt. glimlacht enz enz. Jah dan is wel wat aan de hand denk ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mensen gaan zich anders gedragen als ze verliefd zijn ze willen namelijk geen oogcontact maken met diegene en diegene probeert er zo veel mogelijk bij in de buurt te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit eens gelezen dat je pupillen vergroten wanneer je iemand aankijkt waarop je verliefd bent.
Ik heb het echter nooit getest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben blind voor signalen van een ander. Als iemand me leuk vind dan moet hij dat letterlijk zeggen. Zo heb ik jaren een hele goede vriend gehad, waarmee ik op vakantie ging met zijn ouders, uitjes maken (bioscoop en dergelijke), samen koken, winkelen en zelfs logeren (zelfde kamer ander bed). Tja, achteraf gezien weet ik dat hij me leuk vond... Het heeft uiteindelijk drie jaar geduurd tot ik het in de gaten had.