De politie kan dit met toestemming van justitie en de gemiddelde veiligheidsdienst zal het kunnen. Maar ik denk niet dat je daar op doelt.

Nee, een ander kan niet jouw sms'jes opvragen bij bv een provider. Die vallen onder de privacy gegevens van jou. Enige manier voor een ander om jouw sms'jes te lezen is die te lezen op jouw telefoon (al dan niet met toestemming van jou) of op de telefoon van de ander met wie je gesmst hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Er bestaat spyware die een ontvangen SMS doorstuurt naar een 3e toestel, dat is ook nog een mogelijkheid. Maar onder normale omstandigheden heb je gelijk: een SMS is alléén op het verzendende en het ontvangende toestel te lezen. (+)