als ik op een biseksueel persoon val, ben ik zelf dan nog gewoon hetero?

Ik heb iemand ontmoet en ik vond diegene wel een leuk persoon. Ook vond ik hem knap en ik was niet de enige dus ik dacht dat diegene wel geschikt was voor mij. Uiteindelijk blijkt dat diegene biseksueel is en daar heb geen problemen mee maar ik vind diegene erg leuk, maar ik weet niet of dat een speciale naam heeft.. Hoe herken je biseksuelen eigenlijk? En heeft dit een speciale naam?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wel handig om de geslachten van jou en die biseksuele te vermelden...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij nader inzien maakt dat niet uit. Volgens mij ben je dan bitero...
Erna55
8 jaar geleden
Jij bent verliefd op iemand. Je "was" hetero, lees ik.
Wanneer die persoon van het andere geslacht is ben je hetero- verliefd.
Wat die ander doet, heeft niets met jou seksuele geaardheid te maken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij heeft dat geen speciale naam.
Mijn vriendin is biseksueel, maar ik ben zelf, voor zover ik weet, hetero.
Biseksuelen herken je doordat ze aangeven op beide geslachten te vallen. Net als bij andere geaardheden, zijn er geen uiterlijke kenmerken die seksuele voorkeur definiëren. @freekfluweel
"Ook vond ik hem knap"... een man/jongen dus. ;)
Ritsuka
8 jaar geleden
Jij bent een meisje, hij een jongen. Dan hebben jullie gewoon een relatie, geaardheid is niet van belang op dat moment.

Antwoorden (2)

Ik veronderstel dat jij een meisje bent, en de persoon waar je op verliefd bent een jongen is, die biseksueel is. Maar dit verandert niets aan jouw geaardheid. Al word je verliefd op een homo, zolang het een jongen is blijf jij gewoon hetero.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Precies, bedankt !
Hai ... als jij een man bent en je valt op een bisexuele man en geen vrouwen dan ben je homosexueel... ben je een vrouw en val je op een bi-man, dan ben je gewoon een hetero die op een bi-man valt ...
Je herkent ze niet echt. Door goed op te letten misschien in uitgaansgelegenheden speciaal voor een bepaald geaard soort mensen misschien... je ziet ook niet altijd aan een lesbienne of homo dat hij of zij zo geaard is. een aantal homo;s is heel erg mannelijk en zo ook vrouwen die heel vrouwelijk zijn en waarachter je het niet zou zoeken... het komt toevallig ter sprake en als je brutaal bent als ho, le of bi zijnde heb je misschien eerder beet. Door er zelf vooruit te komen in een omgeving waar je iemand vermoed die het is... maar aan het uiterlijk op zich zie je het niet... Ik ken bijvoorbeeld mannen die zich heel vrouwelijk gedragen maar wel hetero zijn.
Ik hoop dat ik hiermee je vraag voldoende beantwoord heb :)