Wanneer je een judisch geldige vaderschapstest wilt laten doen dan kan dit via de huisarts. Hij zal dan een DNA- monster afnemen en het DNA- monster opsturen naar een lab.

Procedure rechtsgeldige vaderschapstest
De monstername dient altijd te geschieden in aanwezigheid van een onafhankelijke en professionele getuige (veelal volstaat de eigen huisarts). Deze getuige mag niet verwant (familie) zijn aan een van de deelnemers of enig belang hebben bij de uitslag van de test. Verder dienen alle direct betrokkenen toestemming te verlenen voor de uitvoering van de test. De deelnemers dienen zich te legitimeren (paspoort, identiteitskaart, rijbewijs of verblijfsdocument).
Een kopie van de legitimatiebewijzen dient te worden ondertekend door zowel de deelnemers als de getuige. Na het invullen van de juiste gegevens en het labellen van de DNA-monsters worden deze vervolgens, onder toezicht van de getuige, verzegeld en verzonden naar Consanguinitas. De uitslag is in 15 werkdagen, of tegen meerprijs in 10, 8, 6, 4 of zelf 3 werkdagen bekend.
Indien aan alle voorwaarden wordt voldaan zal onze notaris de uitslag en de gevolgde procedure bekrachtigen en het officiele rapport ondertekenen. Dit officiele rapport kan vervolgens worden aangedragen als bewijsmiddel in uw zaak. De notariskosten zijn bij de totaalprijs inbegrepen.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
juridisch geldige vaderschapstest moet zijn: rechtsgeldige vaderschapstest.
.