"Hoe wil je je eitje bij je ontbijt?"

Toegevoegd op 29-04-2009 10:33:26
"Nog in mexico geweest de laatste tijd?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha, jij hebt ballen zeg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En bij elke vraag over daten hetzelfde antwoord, haha.
genoeg gepraat, zullen we naar me kamer gaan?

Toegevoegd op 29-04-2009 10:37:38
haha nee hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
komt op het zelfde neer als Neuken? alleen wat beschaafder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik heb niet zoveel lef als jou hihi..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha
Ik kan me niet echt voorstellen dat mensen bij aanvang van een date de vragen gaan verzinnen die ze gaan stellen. Als het klikt dan rol je nu eenmaal makkelijk in een gesprek. Als dat niet zo is dan zou je toch eens erover na moeten denken als jullie wel geschikt zijn voor elkaar.

suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vragen zouden voor mij zijn als iemand zich echt verdiept in wat jij leuk vind, en er gewoon over mee kan praten. Er is niet echt een standaard is, wees gewoon orgineel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen die te maken hebben met wat de ander bezighoudt, vragen waardoor je de ander beter leert kennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zin in sushi en daarna sex? Of lust je geen sushi?

of:

Waarom ken ik jou niet ergens van?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Het gaat om de eerste date, niet om openingszinnen voor een eerste ontmoeting!
Ga je mee de wereld rond ?
Morgen op een vespa door Rome?
Even naar zee voor een lange wandeling aan het strand?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Van wie heb jij die mooie ogen; van je moeder of je vader?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hou je van reizen?!
Hou je van dieren?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je graag onderwerpen zoekt om over te praten tijdens je eerste date. De vragen komen dan wel vanzelf. Kies in ieder geval neutrale onderwerpen, dus niet geloof of politiek. Natuurlijk kan je het daar wel over hebben als je hem/haar via de kerk of een politieke partij hebt leren kennen.

Mogelijke onderwerpen zijn:

- vakantie(s): waar ben je het laatst op vakantie geweest?, hoe was dat?,
- vakantielanden: naar welk land zou je nog graag op vakantie gaan?, waarom?,
- hobbies: heb je hobbies?, waarom vind je die hobby zo leuk?,
- muziek: van wat voor muziek houd jij?, waarom?, ga je wel eens naar concerten? wat is het leukste concert dat je ooit hebt bezocht?,
- dieren: heb je huisdieren? van wat voor dieren houd jij? waarom houd je juist het meest van dat dier?
enzovoort

Vertel ook over jezelf, maar niet te lang. Als je goed luistert naar de antwoorden op je vragen, kan je daar weer op reageren en zo kunnen zich leuke gesprekken ontwikkelen.
14 jaar geleden
geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog eens voorbij lopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Het gaat om de eerste date, niet om openingszinnen voor een eerste ontmoeting!
Zorg eerst dat je wat algemene informatie krijgt over die date en wat deze belangrijk vind. Stel dan de vragen daarover. Let wel, als je er niet teveel over wil horen dan niet stellen. Laat ook de ander vragen stellen.