Ben verliefd op iemand die ik op internet heb leren kennen. Heb het idee dat het wederzijds is maar durf het niet te vragen Wat moet ik nou doen

Toegevoegd na 10 minuten:
Hij woont een heel eind van me vandaan

Toegevoegd na 20 minuten:
Had een leuke ecard gestuurd .
En zit nu op msn met hem.
Maar nog niets over gezegd .
Lijk wel een puber maar ben 30

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

i.p.v vragen even een email sturen ... nee heb je.. ja kan je krijgen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nodig hem/haar uit voor een etentje of een film, dan kun je het persoonlijker maken en dan kom je er zeker achter.
Internet is veel te afstandelijk hiervoor en absoluut niet romantisch.

Toegevoegd na 7 minuten:
Tjaaa, voor echte liefde is geen afstand te ver, je moet er wat voor over hebben, Regel een afspraak tussen jullie in op de helft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afspraakje maken. Als ze daar op ingaat is de eerste aanzet gegeven.

Toegevoegd na 19 minuten:
Geniet in ieder geval van de omstandigheid. Dit overkomt je niet iedere dag (hoop ik).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak ergens een afspraak niet direct bij je thuis. Zoek een plek waar je je zelf wel op je gemak voelt een leuk restaurant of een leuk plekje op een terras en kijk wie het is
13 jaar geleden
Ik heb zelf redelijk wat ervaring met internetdating en heb door schade en schande wel geleerd dat MSN magie iets heeeeel anders is dan magie in real life, ik kan je alleen maar zeggen maak gewoon zo snel mogelijk een afspraak met hem en je weet 't. Daten is weten ;-) succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afspreken als ze niet wilt zegt dat al genoeg dat ze je niet wilt leren kennen...

Zo ja kijk hoe het afspraakje verloopt goed slecht? Heeft ze interesse?

Via internet kan je nooit weten of iemand verliefd is ze kunnen alsof doen in het echt kan je op de acties letten en niet op de woorden.