Hoe zie je of een meisje verliefd op je is en hoe vraag je haar verkering?

Ik zit in de 2de en ben smoorverliefd op een meisje: Maude! Ze is erg aardig en ik praat vaak met haar, ik wil heel graag weten of zij ook op mij is en hoe ik dan het beste verkering kan vragen..

Toegevoegd na 15 uur:
Ik denk dat ze me wel leuk vind, want ik ze zit steeds aan me en heeft veel belangstelling voor me... Maar zeker weten doe ik niet...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry... Maar ja ik houd liever van direct antwoord en niet een half sub antwoord...

Het beste antwoord

hoi,ik zou gewoon d'r proberen te smssen,weet je,en anderds d'r vriendinnen vrahen wat ze voor je voelt enzo .
= best wel balen dat je niet écht het weet ( of ze verliefd is) ,ok? Ik heb zelf via d'r vriendin gevraagd of ze op me was weet je, en toen heb ik vet gesms'st met haar en ging ze mee met zwemmen (ik zwem graag) en toen gingen we samen gamen ( b.voorb. : Lord of the Rings enzo).En toen was 't avond en ging het verder.Toen zei ik dat ik d'r leuk vond en zo ging het verder,k? Gewoon ff vragen wat ze leuk vind enzo enc wat haar ding eig. is.
Als je d'r achter komt wat ze leuk vindt kan je steeds verder gaan en vragen en ontdekken of ze je écht leuk vind,toch? hey,mzzl!!!!

Toegevoegd na 2 minuten:
oh,sh..t!!!: ik bedoel anderds = anders ,dus
en vrahen = vragen,ok?
k,mzzzzzzl!!!:-)

Toegevoegd na 5 minuten:
o,shit,ff: eigenlijk óók héééél goed op d'r letten hoe ze naar je kijkt en wát ze zegt tegen je weet je,van,of ze bijv. je haar leuk vind of dat ze ook van gamen houdt ofzo. ok? hey,succes

Toegevoegd na 8 minuten:
ik bedoel: zo is het óók ong. bij mij gegaan,en ik heb toen na een paar X d'r gewoon gevraagd of ze op me was enzo,k?mazzell!!

Toegevoegd na 14 minuten:
oja, s..ht:vergeet nog wat : hóe ze naar je kijkt enzo.Als ze écht hardstikke veel naar je kijkt en steeds bij je in de omgeving wil zijn,dan is ze écht wel op je (geloof ik),ok?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook jij erg bedankt voor het beantwoorden! Ik denk dat ze wel interesse in me heeft... Ze zit altijd aan mijn handen en pakt soms mijn agenda en geeft hem niet terug... (Flirten of niet soms?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi,ik kom net thuis van school.Nou weet je,ik denk dat ze een beetje aan 't uitdagen is om te kijken hoe jij reageert.
Volgens mij is ze best wel op je en als ze steeds ook aan je zit en dat blijft doen,dan kan je best wel een keer aan d'r vragen of ze verkering wil,ok?doeiiii
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thx! Geweldig! erg bedankt!! Ik hoop haar zo snel mogelijk te bereiken, maar ja... Ze is nu ziek.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi,shit voor je dat ze ziek is.maar misschien vind ze t wel leuk als je d'r sms't en dan b.v. zegt dat jed'r gauw beterschap wenst ofzo.En misschien vind ze t zelfs wel leuk als je op ziekebezoek gaat zeg maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ziekebezoek=ziekenbezoek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja , dat wordt moeilijk... Ik namelijk haar telefoonnummer niet.. En ze woont ik weet niet precies woont.. Ergens in Laren, maar ja... Dank je trouwens wel voor de tip! Ik geef het wel aan haar beste vriendin door!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*En ik weet niet precies waar ze woont* Verbetering van m'n zin..,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja,en probeer een beetje van haar vriendin teweten te komen wat ze van je denkt en wat ze voor je voelt weet je,als dat lukt.Moet je wél eig. weten of haar vriendin niet alles gelijk doorvertelt aan haar. hey,hardstikke veel succes!doeiiii...:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je! Ik ken haar vriendin erg goed.. En weet veel over haar, en ja ze zou het doorvertellen... Ze vindt me erg aardig als vriend en ik vind haar ook erg aardig! Gewoon als vriend. Dankje wel!! Welterusten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey,graag gedaan,joh!Als je nóg meer vragen hebt,help ik je graag,weet je.Ik heb zélf al een tijdje verkering,dus...
Ok,welterusten,doeiiii.....:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké, kwam jij er dan achter? En hoe vroeg jij haar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hey,ik kwam weer net thuis van school en las je berichtje toen.Nou,ik ben gewoon ook via haar vriendin erachter gekomen dat ze mij leuk vond en toen zijn we met z'n vieren (haar vriendin,zijzelf,nog een andere jongen en ik) naar een feestje geweest van iemand anders van school.
En toen heb ik drinken voor mezelf en haar gehaald en zaten we op een gegeven moment met z'n tweeén,weet je. En toen heb ik -met best wel bonzend hart zeg maar- dat ik haar best wel leuk vond en of ze verkering met me wilde en hoopte dat ze mij óók leuk vond.En toen zei ze dat ze écht ook op me was (al een tijdje) en 't zelf ook niet durfde te vragen en dat ze hardstikke blij was dat ík 't nou vroeg.Nou,en toen daarna hadden we dus verkering.Zo is 't gegaan,k?Hey,mazzzzzel + succes :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o ja,ff dit nog: ik merkte ook wel,dat ze op die feestjesavond vaak naar me keek enzo en steeds bij me in de buurt wilde staan en zitten weet je,dus daarom durfde ik toe later ook het te vragen van verrkering toe we met z'n tweeën waren.Doeii...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, dank je wel!! Er komt binnenkort een feest aan dus misschien kan ik haar vragen...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke,hé : hardstikke veel succes joh.En als je nóg wat wilt vragen,kan dat áltijd hoor,ok? mazzzzel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je!! Deze vraag is wel gesloten!! Jij gaf het uitgebreidste antwoord!! DANK JE WEL!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DANK JE WEL!! KIJKEN of het gaat werken!!

Andere antwoorden (4)

Je weet of ze verliefd op je is als je het haar hebt gevraagd. Mijn advies vraag het aan haar, want je kunt niet aan iemand zien of diegene verliefd op je is. En als je weet of ze verliefd op je is dan is het ook niet zo moeilijk om te vragen of ze verkering met je wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je meteen verkering moeten hebben? Zoiets kan toch ook gewoon groeien? Geef haar tijd en aandacht - volgens mij doe je dat al- daarmee laat je zien dat je haar leuk vindt. Bouw vriendschap met haar op. Verkering kan daar als iets natuurlijks uit groeien.

Het ergste wat kan gebeuren is dat ze niets voor je voelt. Dan zou ze nu met je gevoelens spelen door met je te flirten (aan je handen zitten en je agenda afpakken kun je idd. zien als flirten). Maar ook daar kun je weer overheen komen. Dat zal effe pijn doen, maar dat doet een kies trekken ook. Behandel het op de juiste manier en je bent daarna blij dat je er van af bent.

Waarom zo'n verhandeling over het worst-case scenario? Omdat we vaak zo dom doen over afwijzing. Ooo, wat zijn we daar toch bang voor, alsof onze trots het enige is dat telt. Verliefd zijn op iemand is geweldig, maar je hoeft je echt niet zo afhankelijk op te stellen van een ander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trek gewoon een keer je stoute schoenen aan en vraag of ze zin heeft om met jou een keer (ja, weet ik veel) een colaatje ergens te gaan drinken of zo. Ik denk dat je een aardige kans maakt, als ze zich gedraagt zoals je het beschrijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
If they like you they help you
Dus vraag haar is uit als ze je helpt met bv het regelen of als je ziet dat het aardig gemakkelijk gaat en dat ze zelf dus voorstellen geeft dan weet je dat het goed is.

Als je op het afspraakje merkt dat ze je helpt als je bv zonder woorden komt te vallen dan zit het goed.

Dus kortom niet vragen maar vraag haar uit. Voor sommige vrouwen gaat daardoor de verliefdheid weg omdat ze dan zeg maar weten ow hij ziet me ook volledig En het is juist een deel van zou hij me graag zien dat de verliefdheid creert als je met haar uitgaat weet ze dat je interesse hebt maar niet hoeveel.
Dit geld trouwens ook voor mannen spanning en mysterie creëert opwekking verliefdheid.