hoi ik ben een jonge van 18 na het plassen smorgens heb ik heel pijn dan word hij ook kleiner en na de sex ook ik wat heb ik ?

en de uroloog zegt ook dat het geen blaasontsteking is heb er al een paar jaar last van maar het word erger

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je wel eens getest op SOA?

Antwoorden (4)

misschien moet je nog maar eens een afspraak maken bij de uroloog, want het is zeker niet goed...
misschien heb je een chronische blaasontsteking en heb je meerdere behandelingen nodig...
beterschap...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit heb ik een tijdje geleden ook gehad.
Ik ben hiermee naar de huisarts gegaan en zij had mij hiervoor een neuszalf gegeven (is allebei slijmvlies).
Dit moest ik 2x per dag aanbrengen, gedurende 5 dagen.
Na 2 dagen kon ik er weer pijnloos tegen aan :)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huisarts en/of andere uroloog. Dat het geen blaasontsteking is kan ik jezelf met 100 % garantie vertellen. Maar er zijn nog 9999 andere mogelijke problemen.. Jouw pisbuis kan te krap zijn, jouw prostaat kan te groot zijn zijn als voorbeeld 2 van die 9999.

Een antwoord dat het geen blaasontsteking is is niet acceptabel van een uroloog. Maar je bent 18 en dan wordt verondersteld dat je afwatering en je sexoorgaan wel in orde is, maar dat is een voorbarige conclusie!
Voor jou voldoende om een andere uroloog te raadplegen, want pijn gedurende een langere tijd (2 weken bijv..) is geen goed teken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je hebt weet ik niet, want ik ben geen dokter. Wel weet ik dat je als de sodemieter een second opinion bij een andere uroloog moet vragen, want dit is verre van normaal. Het zou ook altijd nog kunnen dat je een SOA hebt.