Bestaat er een goed middeltje tegen alcohol?

Vanavond doe ik een spel met drank, ik ben geen goeie drinker en daarom zou ik een middeltje willen hebben tegen alcohol. Iets dat de alcohol rapper doet verdwijnen ofzo, niet slecht worden

Toegevoegd na 30 minuten:
drinken doe ik zowiezo, dus help mij, water, eten,...

Toegevoegd na 1 uur:
Heel erg bedankt voor de goeie tips, als je nog iets te binnen schiet... zeg maar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet gewoon een goede onderlaag hebben :)
Oftewel een vette hap eten, en niet te veel door elkaar zuipen, beetje bij hetzelfde houden. NIET roken en geen drugs, dan komt alles 2x zo hard aan, en da mot je nie hebben. En ik zal je wat zeggen, als je lekker lam bent is het leuker dan als je nuchter bent, dus laat het gewoon op je afkomen en ken je grenzen.

Antwoorden (13)

Het middeltje is gewoon heel simpel.... Zorgen dat je steeds de ronde wint, dan hoef je niet te drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha
Het enige goede middeltje tegen alcohol is het niet doorslikken. Dan pas blijf je met beide benen op de grond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind dit persoonlijk erg onverstandige spelletjes.
als je toch zo nodig hier aan mee wil doen, drink dan tussendoor heel veel water, en zorg dat je goed gegeten hebt van tevoren.
Rieneke1
13 jaar geleden
Zo'n middeltje bestaat niet. De enige manier om niet dronken te worden is niet teveel te drinken. Dus als je nu al weet dat je vanavond (te)veel gaat drinken, weet je ook al dat je dronken gaat worden en morgen beroerd wakker zult worden.
Vraag je af of dat het waard is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel onverstandig om zo'n spel te spelen, je kunt het beter niet doen. Maar als je toch meedoet met dit spel moet je vooral zorgen dat je maag vol is dan zal de alcohol minder snel worden opgenomen in het bloed. Hierdoor krijgt je lever meer tijd om zijn werk te doen. Eten nadat je hebt gedronken heeft geen enkel effect. Het eten moet in je maag zitten vóór de alcohol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
danku voor de tip!!
Dat alcohol spelletjes niet goed zijn, is al meerdere keren
beantwoord, dat doe ik dus niet meer.
Als antwoord op je vraag, eet een uur tevoren een flink
bord boeren yoghurt , en je verslaat al je vrienden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van tevoren vet eten. Bananen en warme melk (zuivel) schijnen goed te werken. Zelf niet uigeprobeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De lever geeft absolute en onvoorwaardelijke voorrang aan alcohol ter verwerking. Dat betekent dat er geen enkel middel bestaat waarmee je de resorptie van alcohol kunt afremmen. Het enige middel is water, waarmee je de uitdroging die alcohol veroorzaakt kunt tegengaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp de vraag niet goed. Dus een middel om méér en méér te drinken zonder dronken te worden?? Als de vraag zo is dan: wij uit Zuid-Amerika eten veel vers vlees tijdens en ook vóór het drinken. Geen snacks en patat of zo. Of als wij veel gaan drinken, nemen wij een slok sla-olie puur, en drinken maar, want het alcohol blijft op de olie drijven, en dronken worden??? Geen sprake van, het vraagt naar meerrrrrrrrr.P.S. Niet iedereen kan tegen sla-olie.

Toegevoegd na 5 minuten:
Drink nooit koud water de volgende morgen met een kater, al heb je nog zo'n dorst. Neem, (als het kan, hetzelfde waarmee je begonnen bent die avond wéér in, maar niet té veel), of neem één of twee citroenen in, puur, zonder suiker of/en water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je goed uitgeslapen bent, neem van tevoren een grote maaltijd met veel koolhydraten, vet en eiwit, zorg dat je voldoende vitamine B hebt, en probeer tussendoor zoveel mogelijk water te drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Googelen. Je denkt dat je ziet wat er gebeurt, maar zo is het niet!

Zorg dat je om de beurt drank haalt. Haal voor jouw ronde één bier, één jonge jenever, één alcohol vrij bier en één water in een borrelglaasje. Hij drinkt het echte spul, jij het alcoholvrije.
Bij zijn rondje drink je gewoon met hem mee. Per saldo drink jij de helft van wat hij drinkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet dat ik weet maar je kan ook
bier zonder alcohol drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij drinken bouillon om een kater te voorkomen
als ik het wel heb heet zoiets anti dotum