ingegroeide wrat onder voet

heb al een paar jaar een ingegroeide wrat onder de bal van mijn voet. Zeer hinderlijk en ook pijnlijk.Heb hem al een paar keer er uitgelepeld maar komt weer terug.Ook wagner wratverwijderaar met stikstof hielp niet.Weet iemand een middel wat wel helpt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.8K

Het beste antwoord

Bij de huisarts met vloeibare stikstof laten bevriezen. Doet even een paar dagen echt zeer maar met een of twee herhalingen is hij weg. Moeite waard [spreek uit ervaring]
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

de huisarts /huidarts
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een lange weg te gaan, keer op keer naar wrattenspreekuur gaan tot die weg is... De enige echte manier...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naar de huisarts ermee en een beetje vlug....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met vloeibare stikstof laten behandelen door de huisarts. Niet opgeven, als je het maar vaak genoeg achter mekaar laat doen dan gaat ie weg. Maar soms kan dat lang duren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is in de natuur een plant Stinkende Gauwe, ook wel de wrattenplant genoemd.
Bij het afbreken van een blad of stengel komt er bij jonge planten helder geel sap uit, bij oudere platen helder oranje van kleur.
Dagelijks de wrat aanstippen met het sap van deze plant
bijna altijd helpt het!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf ook wratten gehad en de laatste keer heb ik om een alternatieve behandeling gevraagd omdat stikstof niet werkte. Ik ben naar een specialistische kliniek geweest en daar behandelden ze wratten met een speciaal soort zuur. Het klonk allemaal eng, maar uiteindelijk vond ik het een stuk prettiger en effectiever dan stikstof-behandelingen. Ik zou contact op nemen met je huisarts of die deze of andere alternatieve methodes kent om van je probleem af te komen. Succes in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al gedacht aan een pedicure met flink wat praktijkervaring?