Hoe handen wassen met 1 hand?

Mijn linkerhand is tijdelijk even uitgeschakeld en nadat ik net met de nodige wax mijn haar gemodelleerd had had ik grote moeite mijn rechterhand schoon te krijgen, iemand tips???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Washandje met water en zeep over de kraan hangen en poedelen maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook een goeie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een goed idee +1

Andere antwoorden (9)

Mocht er iemand in de buurt zijn, laat die even helpen. Anders zal je echt aan de slag moeten met de middelen die je van jezelf hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, zou natuurlijk naar de buurman kunnen lopen ...
Oeps, dan moet je nu ook je toetsenbord schoonmaken...

Als je een afwasborstel hebt die je met zuignap kunt vastzetten, dan kan je daar wat mee hannesen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spetterrrrrrrrrrrrr
itsme
14 jaar geleden
:-) tja, je moet prioriteiten stellen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb uiteindelijk mn hand wel schoongekregen hoor dus mijn toetsenbord is ook schoon. Dat van die afwasborstel is inderdaad zo gek nog niet...
Zorg ervoor dat er een flacon zeep met pompje is..dat kun je met 1 hand gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik sowieso altijd al omdat het hygienischer is, het werd pas echt lastig met het wassen...
een bakje vullen met water en badderen met je hand
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een grote spons neerleggen naast de wastafel, daar kun je lekker in grijpen.
amc
14 jaar geleden
- eerst de kraan aanzetten (met een glibberige hand gaat dat niet lukken)
- een klodder zeep dmv een zeeppompje pakken
- hand onder de kraan houden en ondertussen een soort knijpende beweging met je hand maken waarbij je vooral je duim gebruikt om zeeprestjes van je hand te wrijven.
- dan je hand afdrogen
- als laatste de kraan uitdraaien.

Het zal niet zo makkelijk gaan dan met 2 handen maar oefening baart kunst. Succes ermee!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trek je schoen en sok uit en was je voet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
?
dat probleem ken ik, vaak kan ik alleen de rechterhand gebruiken. hiermee dus de hendel of kraan openzetten, nat maken, hand spoelen - de handdoek leg ik op tafel/stoelzitting en 'schurk' deze droog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toen ik mijn hand gebroken had heb ik een spons in de was bak gelegt en die gebruikt om mijn andere hand mee te wassen,je kunt er dan gewoon langs gaan en het sopt goed