Ik zit nu op de 3e dag na mijn amandel operatie, in de folder staat dat ik deze dag geprakt al mag eten.. mag ik ook softijs eten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stond er bij deze vraag die je al gesteld had geen info?
Je weet zelf toch wel wat wel en niet mag?
Sorry hoor,ik vindt je erg kneuterig bezig nu...

Antwoorden (7)

Dat zou ik aan de arts overlaten,softijs is misschien te prikkelend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Softijs is juist goed, het verzacht de pijn en is nog lekker ook. Beterschap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, softijs kan prima. Het is lekker koud voor in de keel en glijdt makkelijk weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geniet er maar lekker van:-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh je moet je echt heel vervelend voelen. Wat ik heb gehoord over je amandelen weghalen op "volwassen" leeftijd ;) is dat het vreselijk pijn doet en het lijkt alsof er twee grote gaten in je keel zitten.

Had deze week alleen keel- en holteontsteking en vond mezelf al zielig dus nam een ijsje; heerlijk verkoelend. Voor jou moet het dus helemaal een verademing zijn. Het lijkt me prima dat ijsje, ik zou er lekker twee nemen.

Beterschap gewenst!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb vorig jaar mijn keelamandelen laten knippen. Ik heb heel veel ijs gegeten, alle soorten en maten, heerlijk.
Je kunt bijna alles gewoon eten. Alleen oppassen met hete dingen, scherp gekruid, voedsel met scherpe randjes enzo. Kleine stukjes brood dat je in melk zacht hebt gemaakt gaat prima, joghurt, niet te warme soep en fruithapjes zijn heerlijk. Mijn ervaring was dat het na de operatie niet zo erg was dan al die keren dat ik weer eens angina had. Dan kreeg je nog geen slokje door je keel. Ik ben er echt heel erg van opgeknapt en heb nooit meer keelpijn. Heb er nog geen tel spijt van gehad.
Ik wens jou dat ook toe, beterschap er mee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oooh die angina is zo erg, ik ben blij dat ik die stap heb genomen om ze eruit te laten halen. Ik hoop dat ik snel genezen ben, ik voel me nu zo zwak maar ik eet normaal altijd kei veel dit is echt afzien nu.. Bedankt voor je antwoord :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je je nu nog zo zwak voelt kan ook door de nasleep van de narcose komen. En natuurlijk daarbij dat je minder brandstof binnen krijgt. Goed dat je de stap toch hebt gezet. Je zult zien dat je er profijt van krijgt.
Natuurlijk mag dat !!!!!!!!!!