hoe kan je stress laten verdwijnen of verminderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op welk gebied/gebieden heb je last van stress?

Antwoorden (6)

de oorzaak van de stress wegnemen.
bv: als je in de stress raakt omdat je weer te laat bent begonnen voor de deadline, dan jezelf aanleren om eerder te beginnen.
anneliez
11 jaar geleden
Je bezig houden met dingen die je geen stress veroorzaakt en maak tijd voor je vrienden doe leuke en gezellige dingen samen ga om de dag bijv sporten. En probeer ervoor te zorgen dat de dingen die je stress geeft te verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door leegte te omarmen.

sluit je ogen en je ziet niets
sluit je oren af en je hoort niets
sluit je ziel af en je voelt alleen je bron.

Met andere woorden: Maak je helemaal leeg, ontspan (eventueel meditatie of ga simpel weg aan iets denken of doen wat je fijn vind)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ontspanningsoefeningen aanleren en doen en herhalen zodat je het snel kan toepassen als het nodig is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet er gewoon niet aan denken, maar denk aan leuke dingen dat je gerust stelt en denk positief over de oorzaak. maar als het echt heel erg is kan je pillen slikken of neem je een glaasje alcohol, dat werkt meestal goed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mindfulness, cursus van 8 weken veranderd je leven. en daarna doorgaan natuurlijk ook belangrijk