Ik ben niet zo thuis in de wereld van autisme, maar ik heb wel een interesante bron voor je gevonden. Kijk daar eens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"verborgen" autisme: veel autisten worden niet als zodanig erkent namelijk, of weten het zelf niet eens.

Kom maar een dagje langs op kantoor, ik kan je er zo 5 aanwijzen:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
PDD-NOS daar kan men veel onder kwijt.
Stichting Balans kan je er meer over vertellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord dat een op de tien mensen een lichte vorm van autisme heeft. Ze staan niet als patient te boek, maar zijn voor hun omgeving vaak moeilijk om mee samen te werken.