Middeltje bij kiespijn zie uitleg

Op de plaats waar ik n paar jaar geleden n kies heb laten trekken heb ik ontzettende pijn. Pijnstillers helpen niet,tis zo pijnlijk dat ik amper kan kauwen. Weet iemand n huis tuin en keukenmiddeltje hier tegen? Thanx

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen die me de raad gaf om naar de tandarts of huisarts te gaan: ben inmiddels geweest en n spoelmiddel gekregen! Thanx

Antwoorden (6)

Als de wiedeweerga naar de tandarts, je kunt wel een kaakontsteking hebben o.i.d.
Als hij het niet weet, dan naar de kaakchirurg. Als pijnstillers niet helpen, helpen huis tuin en keukenmiddelen al helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De telefoon. Morgen tandarts/huisartspost bellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ zie bij reacties grtjs
ja, waarschijnlijk is het tandvlees wat geirriteerd, en dat doet enorm pijn. Ik heb het al eerder op deze site aan de hand gedaan. Een tandarts heeft het mij geadviseerd": spoelen met 3% waterstofperoxide (niet inslikken), twee tot drie maal per dag. in een glas wat waterstofperoxide doen, en evenveel water erbij. en dan daarmee spoelen.
Helpt gegarandeerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De tandarts heeft heus wel een antwoord, als zij geen antwoord hebben dan weet ik niet waarom zij zo goed verdienen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soelen met een sterke zoutoplossing helot de genezing
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie mijn vraag van 4 maanden terug.
Kruidnagels helpen idd goed.
Beterschap...

http://www.goeievraag.nl/vraag/kiespijn.24310