Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Middeltje bij kiespijn zie uitleg

Op de plaats waar ik n paar jaar geleden n kies heb laten trekken heb ik ontzettende pijn. Pijnstillers helpen niet,tis zo pijnlijk dat ik amper kan kauwen. Weet iemand n huis tuin en keukenmiddeltje hier tegen? Thanx

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen die me de raad gaf om naar de tandarts of huisarts te gaan: ben inmiddels geweest en n spoelmiddel gekregen! Thanx

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Als de wiedeweerga naar de tandarts, je kunt wel een kaakontsteking hebben o.i.d.
Als hij het niet weet, dan naar de kaakchirurg. Als pijnstillers niet helpen, helpen huis tuin en keukenmiddelen al helemaal niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De telefoon. Morgen tandarts/huisartspost bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ zie bij reacties grtjs
ja, waarschijnlijk is het tandvlees wat geirriteerd, en dat doet enorm pijn. Ik heb het al eerder op deze site aan de hand gedaan. Een tandarts heeft het mij geadviseerd": spoelen met 3% waterstofperoxide (niet inslikken), twee tot drie maal per dag. in een glas wat waterstofperoxide doen, en evenveel water erbij. en dan daarmee spoelen.
Helpt gegarandeerd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De tandarts heeft heus wel een antwoord, als zij geen antwoord hebben dan weet ik niet waarom zij zo goed verdienen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soelen met een sterke zoutoplossing helot de genezing
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie mijn vraag van 4 maanden terug.
Kruidnagels helpen idd goed.
Beterschap...

http://www.goeievraag.nl/vraag/kiespijn.24310
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding