Is het slecht om smorges een glas lauw water met citroensap te drinken?

Om af te slanken...

Toegevoegd na 9 minuten:
Wie zet dit er nu boven? :: "Neem het voorbehoud bij medische informatie in acht.
Raadpleeg bij gezondheidsklachten een arts."

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die melding komt automatisch boven alle vragen in de categorie gezondheid. Dat komt omdat er mensen zijn die vragen stellen over serieuze gezondheidsklachten waar een arts bij moet komen in plaats van anonieme vreemden.

Het beste antwoord

als je er geen klachten er van krijgt in de maag kan je het gewoon doen het zuivert de nieren

Toegevoegd na 7 minuten:
eet voor dat je gaat eten 1 stuk fruit zo eet je minder
en zodra je honger krijgt drink ook lauw water dat zorgt er voor dat het honger gevoel weg gaat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

is juist heel goed! Met lauw of warm water help je je stoelgang vriendelijk op gang, en in citroen zit alvast een deel van de vitamine C die je dagelijks nodig hebt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan prima. Zoals al genoemd is, breng je met een glas lauw water de stoelgang op gang. Zitten dus niet echt nadelen aan vast.

Echter, je geeft ook aan dat je dit doet om af te slanken. Betekent dit dat je verder geen onbijt nutttigt, of dat je het glas water drinkt, om naast het ontbijt extra maagvulling te krijgen, waardoor je niet zo snel weer honger krijgt?

Normaal ontbijten is namelijk erg belangrijk, zeker ook als je wilt afvallen.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Als dat het enige is dat je neemt wél natuurlijk...

Een goed ontbijt is zeer belangrijk. Hierop leef je een groot aantal uren v/d dag. Minderen op het ontbijt is niet verstandig want dit voedsel zul je toch wel verbranden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Let wel op de negatieve effecten van citroensap op bijvoorbeeld je tanden en maag. Grote hoeveelheden tasten zowel je tanden, als je maag aan..

Puur sap gecombineerd met bijvoorbeeld lauw water lijkt me een prima alternatief. En niet gelijk daarna tandenpoetsen natuurlijk.....