Is sap van vers geperste citroenen van dezelfde kwaliteit als citroensap uit zo'n plastic bolletje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Vers geperste citroenen zijn veel beter als dat spul uit een bolletje. In zo'n bolletje zitten altijd conserveringsmiddelen.
Hou er wel rekening mee dat pure citroensap slecht voor je tanden is, dus spoel je tanden na afloop met water of poets je tanden. Er wordt ook beweerd dat pure citroensap op een nuchtere maag het hongergevoel wegneemt en dat het de vetverbranding stimuleerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist niet je tanden poetsen vlak nadat je puur citroensap hebt gedronken! Je tandglazuur is dan nog zacht door het inwerken van de zuren, dan poets je het er zo af. Je kunt beter een uurtje wachten voordat je je tanden weer poetst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, was ik er vergeten bij te schrijven. Bedankt voor de aanvulling.

Andere antwoorden (2)

Ja net zo goed... Het smaakt precies zo en conserveringsmiddel is niet giftig... Niets mee aan de hand...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vers geperst is beter.

Ach, dat neemt niet weg, dat zo'n bolletje wel makkelijk is....