Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kom ik van dikke boven benen af?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
925
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Steffie. Het lijkt me toch handig dat je bij je vragen over dik zijn en afvallen vermeld hoe oud je bent. Niet iedere gebruiker hier zal in je profiel kijken. En adviezen die goed zijn voor volwassenen kunnen voor iemand van 13 wel eens helemaal verkeerd uitpakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja, en nogmaals: als jij dat bent op die foto: Je hebt géén dikke bovenbenen. Je ziet er heeeeel goed uit. Laat niemand je iets anders wijsmaken!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Amputatie is een mogelijkheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat was ook mijn eerste gedachte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat houd in?! xxstef

Andere antwoorden (5)

Bewegen, voedingspatroon veranderen, liposuctie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minder koekjes eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een sportschool, waar je gerichte oefeningen kunt doen op gebieden waar je wilt afvallen. Ook kun je thuis oefenen met behulp van DVD's en boeken met oefeningen.
Verder bestaan er afslankclubs, zoals ladyline, die je kunnen helpen om af te vallen. Ze stellen samen met jou een programma op met oefeningen gericht op jouw figuur. Ook geven ze dieetadviezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op je 13e naar een afslankclub vind ik geen goeie aanbeveling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wist niet dat ze pas 13 was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat snap ik... ;-) Daarom zet ik het er even bij...
Die benen heb je vast je hele leven al! Je kan ze ook leren accepteren, en verder vrolijk en gezond doorleven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1. Ondanks dat ze ze nog niet zo heel lang heeft (ze is 13) vind ik dit wel een heel mooi antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al die jonge vrouwen die als schapen achter schoonheidsidealen aanlopen. Zo tegenstrijdig allemaal. Aan de ene kant individueel willen denken en handelen. En aan de andere kant aan die opgedrongen schoonheidsnorm willen voldoen.
Om dunnere bovenbenen te krijgen zul je toch echt hulp moeten krijgen van een coach in de sportschool die gericht voor jou een schema op zal stellen. Het zou onverstandig zijn om dat zelfstandig te doen.

Dat is mijn advies voor jou, hopelijk kun je er wat mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding