Droog gevoel onder tong

Sinds gisteren heb ik een raar droog gevoel onder mn tong. Heeft iemand een idee waar dit van kan komen? Mijn keel wordt ook langzaam gevoelig/pijnlijk. Heb het internet afgestruind maar vind niks. Wie kent dit of weet wat het is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (3)

Een beginnende keelontsteking?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien dat de lucht te droog is daar waar je slaapt of waar je werkt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kan een keelontsteking achter zitten met of zonder een verkoudheid, beterschap.