dat komt door de spieren en banden in je buik door te niezen trekken ze als het ware aan
na enkele seconden is het vaak weer weg
t kan geen kwaad hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjee, ik vroeg het me altijd al af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen heeft het vooral als je een beetje schuin zit maar uhhh andere avatar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha srry..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thhnxx

Andere antwoorden (3)

Kan altijd lucht in de darmen zijn. Daarnaast spiertjes die samentrekken. Wil je het zeker weten? Raadpleeg een arts!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vlinders in je buik denk ik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
drukverhoging van de buik door aanspannen van buikspieren en middenrif.
Darmen e.d. worden hierdoor wat beklemd. Kan in sommige gevallen uitstulping geven van darmen voor een zwakke plek in buikvlies. Dit voel je vaak wat meer in de liesregio en kan liesbreuk zijn.