Ik heb er ongeveer een dag of 5 pijn van gehad. Daarna was het nog wel een paar dagen irritant, maar pijn kan je dat niet noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bij mij werd het na 3 dagen minder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat verschild echt bij iedereen
ik heb twee verstandkiezen laten trekken apart van elkaar
de ene had ik 0 last van (de 1ste)de andere echt flink 4-5 dagen en later irritatie
heeft denk ik te maken hoe vast ie zat vermoeidheid hoe goed de chirurg is hoe gespanen je bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is bij iedereen verschillend en het hangt ook af van de extractie.

Als de kiezen al door waren en ze worden er dan uitgetrokken, dan moet de pijn met een paar dagen over zijn.

Moest de kies eruit gesneden worden omdat hij dwars lag, dan kan het best nog lang duren voordat de pijn echt weg is. Soms wel twee weken gevoelig nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij zijn drie verstandskiezen getrokken: twee door de tandarts en eentje poliklinisch door de kaakchirurg. Na het trekken door de tandarts had ik niet veel pijn, alleen een zeurderig gevoel de hele dag.

Na afloop van de ingreep door de kaakchirurg had ik wel pijn, maar ik had goede pijnstillers op recept gekregen. Na een dag of twee voelde ik geen pijn meer, het was alleen nog erg gevoelig. Maar ik was bij alle drie de vooral erg opgelucht dat de verstandskiezen eruit waren!