Ongeveer 1/3 van de Patiënten...

Dit zijn er rond de 20.000...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in nederland is dit neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja...
Ieder jaar overlijden ongeveer 40.000 mensen aan deze vreselijke ziekte. Dat is iets minder dan 30% van de 150.000 mensen die jaarlijks in ons land sterven.
Hoewel het aantal gevallen van longkanker bij mannen daalt, komt deze vorm van kanker bij hen veruit het vaakst voor. Op de tweede plaats volgt prostaatkanker, wat te maken heeft met de vergrijzing. Bij vrouwen neemt het aantal gevallen van longkanker toe. Door een gelijktijdige daling van de sterfte aan borstkanker, neemt longkanker bij vrouwen sinds 2007 de eerste plaats in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
veel te veel en het lijkt wel of je het steeds vaker om je heen hoort .