Wat helpt het best bij littekens?

Ik ben 18 jaar en heb veel last van acne gehad. Het gaat nu zo ongeveer allemaal weg maar hou er wel veel littekens van over. Hoe krijg ik het best de littekens weg. Bijvoorbeeld er iets op te smeren of iets slikken. Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (6)

Voor de littekens, gewoon litteken creme.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het merk "Biodermal "heeft wel een litteken creme.
Ik heb er geen ervaring mee hoor, of het helpt.
Maar biodermal is wel een goed merk met "lichaamseigen" stoffen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem een lege oesterschelp
druppel er wat versgeperste citroensap in
smeer de volgende dag de oplossing hiervan op je litteken.
ga hier een par weken mee door.
mijn dochter haar honden-beet-litteken is hierdoor sterk verzacht op aanraden en recept van haar opa.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb slakkenslijm gebreukt het klinkt heel vies maar het is wel vermindert na een tijfje trekt het ook zelf een beetje weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk kan ik maar een middel aanbevelen
en dat is bio oil, overal verkrijgbaar.
Gaf al eens eerder antwoord op zo,n vraag.
mijn kleindochter had dit ook, en heeft een
prachtig bekkie gekregen.
12 jaar geleden
Ik gebruikte altijd een puistjes-weg creme va Garnier en mijn littekens gingen er ook van weg