wat gebruikt Silvie vd Vaart om zo'n mooie gouden teint te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ongetwijfeld verf en andere meuk waar je huid kapot van gaat op langere termijn. Over 20 jaar zal ze wel facelifts nodig hebben om er weer fatsoenlijk uit te zien...verloren zaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha, zou zo maar kunnen Voldemort

Het beste antwoord

Ik zou niet weten hoe ik het moet controleren, maar volgens de bron (zie link) maakt Sylvie van der Vaart gebruik van een methode die 'spray-tanning' heet. Daarbij wordt een bruiningsmiddel gelijkmatig over het hele lichaam gespoten voor een streeploos bruin resultaat:

"Een behandeling duurt maar zo’n 15 minuten. Dit is precies waarom actrices en modellen voor deze methode kiezen. Sylvie van der Vaart, Lieke van Lexmond, Nikkie Plessen en Estelle Gullit zijn bekende “tanning-addicts”.

Als je het mij vraagt ziet Sylvie er meestal trouwens niet echt gezond uit hoor, qua teint.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Euginom, dat zou zo maar kunnen. ze zitten dagelijks bij kapper en visagist dus waarom niet om de 10 dagen bij de spraytanner? als het in de buurt zit kost het je maar 10 minuten ofzo.