Wat zijn leuke korte kapsels voor meiden van 16/17 jaar?

Zijn er ook sites waarop je veel foto's van meiden (!) met korte (!) kapsels kunt vinden? Ik kan niks vinden...

Mijn kenmerken:
- Bruin haar
- Tussen slag en krullend in
- Lang/eivormig gezicht
- Liefst iets met een pony

Meer specifieke kenmerken? Vraag gerust!

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik ben dus niet op zoek naar gewoon een kapsel, maar juist foto's van Meiden met Kort haar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Haar
3.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Smaken verschillen.
Ook wat je wel of niet staat
Ritsuka
11 jaar geleden
ga naar de kapper
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou graag (van te voren) wat suggesties willen. Suggesties kunnen toch altijd? Het liefst dus ook sites, maar die kan ik niet vinden. Misschien zoek ik fout, dus daarom deze vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zoekt specifiek naar modellen van jouw leeftijd, dat is helemaal niet nodig en daarom ook zo moeilijk te vinden.
Ik ben 48 als ik ga zoeken naar modellen van mijn leeftijd zal ik er ook weinig vinden, maar dat maakt ook niet uit, het gaat om het kapsel, niet om het model, dat zijn nou eenmaal meestal dames van in de 20.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een leuke site waar je heel veel verschillende kapsels virtueel kan uitproberen op je eigen foto (of een hoofd wat op je eigen hoofd lijkt): http://dehaarsite.nl/ Links even 'virtueel' aanklikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dat uitproberen met je eigen foto kan ook op deze site: http://www.instyle.com/instyle/makeover/#
Begin bij "start your makeover" Erg leuk om te doen!

Antwoorden (2)

Ik ben niet echt thuis in de mode of kapperswereld.
Maar laatst keek ik toevallig naar kapsels.
Dit was op de volgende website. http://www.kapsels.net/kortekapsels6.htm

Sorry, ik kan je niet van advies voorzien, maar in ieder geval veel plezier en succes met je niet kapsel eventueel!

Toegevoegd na 25 seconden:
correctie: niet = nieuwe!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is een asymmetrisch kapsel leuk heb ik zelf ook (zie de foto) en krijg er super leuke reacties op ik heb het idee van cynthia de persoon achter misslipgloss hoop je hier mee wat inspiratie gegeven te hebben