Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan je gekleurde haarverf kopen? (Kruidvat, Etos ect.)

Voor in je haar, ik wil dip dye doen woensdag maar ik wil het niet bij de kapper doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oeh leuk ik ook!! Ik wil blauw maar ik moet het eerst laten bleken dus ik moet wel naar de kapper ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb Zeer blond haar van me zelf, dus dat zou niet hoeven volgens de kapper bij mij. Bedankt dat je hebt beantwoord !

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kunt, zoals je zelf al aangeeft, haarverf kopen bij de drogist. Vaak zijn dit natuurlijke tinten. Als je hier niet naar op zoek bent zou je kunnen kijken op de markt (ik heb hier zelf brandweerwagentjes rood gekocht) of bij een kapperswinkel bij jou in de buurt. Bij veel kapperswinkels kan je ook als particulier langs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Action heeft regelmatig de kleuren blauw ,rood en groen binnen je zou daar eens kunnen kijken ,maar ook drogisten die kappers spullen verkopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb mijn haarverf bij de Etos vandaan, dat is robijnrood. verder weet ik dat ze daar niet veel meer van dit soort kleuren hebben. als je echt felle en aparte kleuren wil, kun je het beste kijken op www.attitudeholland.nl hier verkopen ze alle kleuren die je maar wilt. het is wel via internet, dus je moet het dan bestellen. je kunt misschien ook kijken of ze verf verkopen bij een kinky kapper. en er bestaan genoeg alternatieve winkels met felle en aparte kleuren.
Tenzij je een natuurlijke kleur wilt hebben, dan kun je gewoon naar een Etos of een DA , en zelfs naar de Action.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding