Kokos is in gedroogde toestand heel lang houdbaar, als dus gedroogde kokos in olie scrub mengt, zal het zeer lang houdbaar zijn. Als het ook nog met zout gemengd word is het waarschijnlijk vrijwel onbeperkt houdbaar. Als je er maar geen water door mengt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ligt eraan waarmee je het mengt.
Doe je het met olie dan is het een jaar houdbaar denk ik.
Meng je het met (oa.) water dan is het maar een paar dagen/weken houdbaar.

Zorg ervoor dat je je scrub bewaart in een donkere en droge ruimte. Zet je je scrub in de badkamer (daar is het vochtig) bederft je scrub eerder. Zorg er ook voor dat als je het gebruikt dat er geen water in de pot komt. Water bederft heel snel.

Ik zou het als ik jou was gewoon maken/gebruiken en als het gaat plakken of het ruikt niet meer goed dan moet je het weggooien