Kan je de vochtige doekjes van Pampers gebruiken als vochtig toiletpapier?

De naam Pampers zegt het al, voor de billetjes van baby's. Maar kan je deze ook gebruiken als volwassenen (bij je eigen dus)? Zijn in de aanbieding namelijk een stuk goedkoper dan ander vochtig toiletpapier van Edet, Page etc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja prima, maar dan moet je ze niet door de w.c. spoelen, die kan daardoor verstoppen.