Dit komt volgens mij simpel weg door te heet douchen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Idd, veder valt er ook niks over te zeggen.

Andere antwoorden (2)

Als je te heet doucht of je benen scrubt. Ik scrub ook soms me benen. Dat doe ik meestal met een soort borstel, dat je doorbloeding stimuleert of ingegroeide haren beter uitkomen/groeien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Te warm water, te hard wassen, ...
Een allergische reactie zou ik ook niet uitsluiten. Het is wel degelijk mogelijk dat deze zich uit op de benen.

Misschien kan je eens proberen neutrale, zeeploze gel te gebruiken om je mee te wassen? Als het probleem daarmee niet verholpen is, dan kan je een allergie vrijwel zeker uitsluiten. Als het probleem daarmee wel verholpen is, zou ik ermee naar de dokter gaan om te laten vaststellen waarvoor je precies allergisch zou zijn.

MVG,
Aiden.