Houd henna op littekens?

Ik heb namelijk een aantal littekens waar ik een tatoo over wil
Maar wou eerst met henna uittesten of dit wel stond :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk ermee uit, Henna zelf kan ook littekens achter laten, als er door de Henna bijvoorbeeld brandwondjes ontstaan. Ga gewoon eens langs een tattoo artist, die moeten voor het plaatsen van een tattoo ook meestal eerst een voorbeeld op de huid zetten.

Antwoorden (1)

Ik zou het niet doen, ondanks dat het wel dekt over een litteken, levert het vaak ook ernstige problemen op, zoals brandwondjes of ernstige huidbeschadigingen, de tattoeerder plakt voordat hij gaat tattoëren een plaktattoo op je huid, zodat je kunt zien hoe het wordt, vind je het niet mooi, dan kan dat er zonder schade aan je huid vanaf gehaald worden.
http://www.girlscene.nl/p/2604/zomerspecial_de_gevaren_van_henna_en_bodyglitter_

Toegevoegd na 13 minuten:
Henna pakt en houdt op littekens, maar de huid van een litteken is nog gevoeliger dan je oudere huid, de kans op infectie en problemen veroorzaakt door de henna is daardoor groter op littekenweefsel.