Nee, dat kan niet. In permanente haarverf zit altijd een agressieve stof, die de haarschubben opent, dat stofje (bijvoorbeeld ammoniak) tast de kleur van de semi permanente kleuring aan, waardoor je een vreemde kleurontwikkeling kunt krijgen.

Je kunt wel semipermanente kleuring over permanente kleuring gebruiken, of andersom.

Als je gaat mengen, gebruik dan altijd hetzelfde product, van hetzelfde merk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok! Heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan.