Is er een shampoo die alleen wast?

Alle shampoos lijken tegenwoordig toevoegingen te hebben om bv. je haar gladder te maken, te laten krullen, glanzen etc. Mijn haar wordt hier altijd slap van. De enige optie lijkt groene zeep. Wie weet een neutrale shampoo , die je haar alleen maar wast?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

probeer eens babyshampoo, die is neutraal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de meeste babyshampoos zit veel parfum, hoor....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit lijkt me inderdaad aannemenlijk!

Andere antwoorden (2)

Je zou Neutral shampoo kunnen gebruiken:
Neutral Shampoo voor gezond haar,0% parabenen
0% Kleurstof
0% parfum
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Prima shampoo, maar is Neutral-shampoo siliconenvrij? De siliconen zijn juist vaak de boosdoeners van het glad en slap maken van het haar...
fremar
10 jaar geleden
zie toch geen silconen staan op de samenstelling.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Neutral shampoo zit Behenoyl PG-Trimonium Chloride, dit maakt je haar glad. Siliconen hebben overigens allerlei namen, die je niet altijd herkent.
ManeSchijn shampoo is een 100% natuurlijk biologische shampoo waar je iedere dag je haar mee kan wassen. Een frisse shampoo met een natuurlijk aroma. Goed voor haar en hoofdhuid. Geeft volume aan dun haar.

De biologische shampoo is gemaakt op basis van Paardenmelk. Paardenmelk zorgt voor zuivering van de huid (gevoelige huid, eczeem, jeuk, psoriasis) en helpt ook bij schilvers op de hoofdhuid.

Gebruik: Maak uw haren nat, masseer een klein beetje biologische shampoo op haren en hoofdhuid, laat even intrekken zodat de biologische shampoo zijn werk kan doen, daarna uitspoelen. De shampoo prikt niet in de ogen.

Schuim: Natuurlijke shampoo schuimt van nature een klein beetje, het schuim maakt de haren niet schoon dat doet de shampoo. Wanneer je natuurlijke shampoo langer gebruikt, zijn alle vetten die gebruikt worden bij niet natuurlijke shampoo (zoals siliconen!) uit de haren, daarna zie je dat deze shampoo meer schuimt.

•100% natuurlijke shampoo
•Zeep- en parfumvrij
•Licht schuimend
•Biologische shampoo met Eco Control keurmerk
•Met verse paardenmelk bereid, helpt bij schilfers op de hoofdhuid
•Gemaakt van de beste grondstoffen
•Is volledig biologisch afbreekbaar
•Na openen 8 maanden houdbaar