Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb rasta vlehtjes maar kan ik ze er 1 voor 1 uithalen en opnieuw inzetten of moeten ze er allemaal tegelijk uit en dan eerst wassen?

Ik heb dus rastavlechtjes voor ongeveer een maand en heb ze al een stuk of zes keer eerder gehad maar ze groeien steeds uit na een paar weken. nu was mijn vraag of het kwaad kan als ik er steeds eentje uit haal, die vlecht en dan de volgene uithaalt en vlecht enz... of kan ik beter alles eruit halen en wassen?

mvg, Jamie-Lee

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
735

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bedoel je echt vlechtjes of dreadlocks? De vlechtjes kun je gewoon 1 voor 1 opnieuw vlechten, dit gaat strakker als ze nat zijn, maar wassen hoeft niet van te voren, je kunt je haar wassen met de vlechtjes erin. Dreadlocks voorzichtig van onderaf uitkammen, met je vingers ontknopen. Ook dreadlocks kunnen gewoon gewassen worden, doe dit wel met shampoo speciaal voor dreadlocks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding