Een make-up tasje is kleiner: daar vervoer je geen douche-gel, shampoo, tandenborstel en tandpasta, scheerspullen enz. mee.
Een toilettas gebruik je voor een weekend weg of voor op vakantie, een make-up tasje is voor als je een avondje op stap gaat zodat je je make-up even bij kan werken.
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Plus, bij een make-up tasje zit er meestal nog een spiegeltje in de klep.