Wat tegen te donker geverfd haar (uitwasbaar) ?

Ik heb net vanochtend mijn haar geverfd, maar mijn haar kwam er donkerder uit als verwacht en bruin/zwart haar staat mij niet echt. Nu is mijn vraag dus wat kan ik eraan doen om het lichter te laten worden? En welke anti-roos shampoo is het beste in het vervagen van geverfd haar?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Pas geverfd haar word nog ongeveer 2 tinten lichter door wassen. Wil je er extra verf uit wassen gebruik dan head & shoulers.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan inderdaad lukken met anti-roos shampoo, welk merk je kiest maakt niet uit, wel hoe je het gebruikt. Breng de shampoo aan op droog haar, laat dit een kwartiertje intrekken en spoel het daarna uit, herhaal dit nog 1 of 2 keer, als het de eerste keer niet gelukt is. Lukt het dan nog niet, blijf je haar dan wassen met gewone shampoo tot de kleur verwijderd is, dat kan lang duren, maar omdat de kleur niet in je haar zit, moet het lukken. Het kan zijn dat de kleur wel in je haar is getrokken, als je blond of beschadigd haar hebt, in dat geval kun je het het beste door een kapper laten herstellen.