waarom krijg ik puistjes als ik een primer gebruik?

Ik krijg altijd puistjes op mijn gezicht als ik er een gebruik. Ik weet niet of ik hem verkeerd gebruik, ik er allergisch voor ben of dat ik gewoon geen goeie heb ik gebruik de Magic lumi primer van l'oreal paris en deze foundation kwast van mac. Ik gebruik de kwast niet voor andere dingen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Hoi,

Het klopt inderdaad dat je van primer puistjes krijgt. Het is dus niet dat je iets verkeerds doet of zo. Ik gebruik dezelfde primer maar ik krijg er geen onzuiverheden van. Het komt waarschijnlijk omdat er in die primer veel silliconen zitten, die zijn heel slecht voor je huid. Als ik jou was zou ik een andere primer zoeken.

Groetjes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Waarom gebruik jij dat spul dan, terwijl je weet dat het slecht voor je huid is?