Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik mijn haar eerst bleken voor blauwe kleurspoeling?

Hoihoi,

Ik heb zelf donkerblond haar en wil graag mijn haar helemaal donker/sonic blauw spoelen, moet ik daarvoor dan eerst mijn haar blonderen(of bleken) en dan een blauwe kleurspoeling doen? Thnx alvast :D

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je het vooral niet moet bleken!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een kleurspoeling was je er zo weer uit. Om daarvoor te gaan bleken is wel erg drastisch.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Is de wens kleur lichter ja dan bleken . Bij nog niet gekleurd haar kan je 2 kleuren lichter kleuren zonder te bleken . Is het gekleurd haar dan moet je voor blonderen . Niet als de nieuwe gewenste kleur de zelfde kleur hoogte of donkerder is . Dan hoeft er niet gebleekt te worden .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je blauw aanbrengt op donkerblond haar, dan zal het blauw donkerder worden dan op de verpakking staat aangegeven, het is dus beter het haar te bleken om de gewenste kleur te bereiken. Maar of je dat wil? Blonderen (ontkleuren) beschadigd je haar, maakt je haar droger en het zal sneller splijten. Je kunt ook kiezen voor een product waar je je haar niet voor hoeft te ontkleuren, bijvoorbeeld haarkrijt. Dit zal je vaker moeten aanbrengen, omdat je het in 1 keer uitwast, maar dat kost weinig tijd, je kunt dit fixeren met haarlak.
Ook is blauw een kleur die je misschien snel zal vervelen, door de haarkrijt zal je je eigen haarkleur behouden, zonder je haar te beschadigen, het is goedkoop en je tovert zo een andere kleur in je haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding