Ja dat kan, daar zijn haarnetjes voor. Die houden je eigen lange haar onder je pruik.
Zie die foto.
Ze zijn ook te koop voor weinig zie bron.
https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=haarnetje%20voor%20onder%20een%20pruik
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat kan zeker! Wat ik altijd doe, (mijn haar is ±70 cm lang) is een vlecht maken, deze op mijn hoofd vastmaken met een speldje, en dan mijn pruikenkapje erover heen. Zo voorkom je ook dat er plukjes losraken, en je haar zit meteen goed plat. Ook raad ik je aan een pruik te kopen met zo'n handig bandje met klemmetjes aan de achterkant, zodat hij goed blijft zitten.