Hoe maak ik een knot met donut en lang haar?

Ik heb lang haar en zou in de zomer graag een knot dragen tegen de warmte. Maar als ik een knot maak ( met donut ) dan heb ik nog een heleboel haar over. Dus ik maak eerst een paardenstaart dan doe ik de donut er omheen, wikkel ik mijn haar er rond en maak het vast maar dan blijft er nog 10 cm haar over. Hoe verwerk ik dat dan mee in een dot terwijl het er nog netjes uitziet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De overige centimeters draai je ook om de knot en zet je vast met speldjes of clipjes. Voor jonge meiden is het leuker een wilde knot te maken, maar ook een staart en zet hier en daar een pluk vast met clipjes, omhoog, opzij, omlaag.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb het zo geleerd:
http://www.jitty.nl/knot-maken-met-donut/
Hoe vaker je het doet, hoe strakker je je haar om de donut krijgt, zonder uitstekende plukjes.

Antwoorden (2)

Wat ik vaak doe is het overige haar rond mijn knot draaien en vastzetten met schuifspeldjes. Wat je ook kunt doen is een paardenstaart maken, je donut bij tot de tipjes van je haar schuiven en dan je puntjes eronder schuiven en rollen. op youtube staan hier ook veel videos over als mijn uitleg een beetje krak was ( zoals altijd haha)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoi
je doet eerst je haar in een staart op de plek waar jij fijn vindt. dan doen je de donut er om, dan doe je je haar er omheen en zet dat vast met een elastikje. dan doe je het overige haar in een vlecht en dat doe je om de donut heen. en dat zet je ook weer vast.
zelf doe ik dat ook altijd zo want ik heb ook lang haar.

ik hoop dat je hier iets aan hebt.
en veel succes met het maken van de donut.