Welk haarmiddel verzwaart je haar?

Ik wil weten welk haarmiddel kroeshaar verzwaart, zodat het niet bol gaat staan en waarbij de glans ook behouden wordt. Kent iemand zo'n haarmiddel?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Murray's Hairglow (roze blikje) is speciaal bedoeld voor kroeshaar, het verzorgd en is prima geschikt om het haar te stylen.
Het is een wat zwaarder product, door de vette ingrediënten en geeft glans ook mede hierdoor.
Ook Murray's superior pomade hair dressing (oranje blikje) is geschikt en bedoeld voor dit doel.
De producten zijn wel vet en moeilijk uitwasbaar, met cola lukt het eruit te wassen. Dit houdt je haar de gehele dag op de gewenste plek.
Beiden zijn te koop bij de drogisterij.