Hoe Haarpuntjes kaarsrecht stijlen?

Ik heb krullend haar tot aan mijn schouders maar als ik het stijl krullen de puntjes naar binnen of buiten.. Ik zou het graag mooi kaarsrecht hebben Aan de puntjes-> ||| ipv->//\\

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Dan zul je het eerst moeten (laten) bijpunten. Uitgegroeide haarpunten blijven hun eigen gang gaan. Als die eraf zijn hou je kaarsrechte lokken over.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat klopt wat Amadea schrijft, hier heb je de juiste methode, te lang om in een antwoord te plaatsen, maar ik wil hem je niet onthouden:
http://plazilla.com/page/4295016894/hoe-je-haar-te-stijlen-als-een-pro

Antwoorden (2)

Er zijn verschillende dingen die je kunt proberen:

- Verdeel je haar in etappes. Stijl eerst een dun "laagje" van je haar, en pak er vervolgens steeds iets bij.
- Zorg voor een goede kwaliteit stijltang.
- Er zijn ook shampoo's die ervoor zorgen dat je haar al glad is, en dat er minder slag in zit. Deze kun je ook eens proberen.
- Maak 's avonds voor je gaat slapen een staart met 3 elastieken erin. Een bovenaan, een in het midden en een onderaan. Zo blijft het haar ook strak.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb hetzelfde! Begin met het haar na het wassen te föhnen en daarbij al te borstelen. Richt de föhn wel naar beneden, zodat daar je focus blijft.
Vervolgens met een goede stijltang (doet wonderen) in verschillende lagen stijlen.
Vette middeltjes vermijden, middeltjes die je haar wat stugger maken zijn bij mij welkom.

Ik heb zelf een stijltang van John Beerends. Werkt bij mijn krullen erg goed!