Hoe is onderstaande haartransplantatie ter werk gegaan?

Zoals je in de afbeelding ziet, is de onderstaande celeb (ken zijn naam niet) van bijna kaal naar dik haar gegaan. Zover ik weet kan je alleen je donor haar op je bovenkant zetten, maar het lijkt erop dat niet alleen zijn donor haar erop gezet is, of wel? Kan iemand mij dit uitleggen? Ik heb nu namelijk last van fijn haar.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

De foto is van de filmster Jude Law
Haartransplantatie werkt gewoonlijk door de techniek van het vaste pony-haar dat rond de zijkanten en de achterkant van de hoofdhuid nog groeit te transplanteren. Deze gebieden van het haar noemt men "donor dominant" haar en heeft de mogelijkheid te groeien op de kalende gebieden waar het getransplanteerd wordt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankje voor je antwoord. Dat snapte ik al, maar ik zie bij andere mensen nog steeds een zeer dunne bovenkant, terwijl ik bij celebs een hele dikke bovenkant zie. En zij hebben allebei even weinig haar! Celebs soms zelfs minder.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@yomiss, alle waar naar zijn geld. Er zijn kosten noch moeite gespaard. Het geheim zullen de haartransplantatie instituten niet verraden. En via fotoshoppen kan men een persoon van 50 jaar nog als een twintigjarige uit laten zien. Je weet niet wat echt of nep is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ben niet van mening dat bovenstaande door fotoshop komt. Dir is gewoon hoe hij eerder door het publiek/pers is gespot en hoe hij later is gezien. Hij heeft nu ook gewoon zulke haren. Ik vind het wel een vreemd iets.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Iemand met een haartransplantiatie zal geen kapsel met stekeltjes dragen. Dat moet een beetje lang om het effect te verdoezelen ; zie Gerard Joling.
Bij hollywoodsterren is het vaak gewoon mode om je haar zo kort / bijna kaal te dragen, met of zonder inhammen. Als je nog veel stekeltjes ziet, zijn ze gewon nog niet kaal genoeg. Wellicht scheren ze de begrenzing een beetje bij om die mooi symmetrisch te laten zijn.