welke stylingsproducten zijn uit te spoelen?

Ik ben een jongen. En doe nooit gel in mn hele haar. Maar er steken altijd sprietjes uit. En nu gebruik ik daar wax voor. Maar dat word elke keer vet door die wax en daarom was ik mn haar veel te vaak waardoor het bijna stro word. Dus ik ben op zoek naar iets anders waarmee je ook die sprietsjes naar beneden kan doen maar dan iets wat met water eruit te spoelen is. Of bestaat dat niet? Ook wil ik graag andere shampo of wassen met bakpoeder maar liever met een niet te heftige shampoo anders word mijn haar zo droog. Hebben jullie nog tips voor een hele zachte shampoo?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Wax kan je niet uitspoelen omdat het vet is en vet is niet in water oplosbaar
Gel, mousse, haarlak en haarspray zijn niet vet en wel in water oplosbaar en dus uit te spoelen zonder shampoo te hoeven gebruiken.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Prima antwoord, het enige dat ik mis is stylingcrème:
https://www.kruidvat.nl/nivea-creme-gel/p/515613
En mousse, al is dat niet stevig genoeg om plukjes langdurig in model te houden.