Ik heb redelijk veel donshaartjes op mijn kin. Zou ik dit scheren? Mijn snor scheer ik al.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik ben 15 jarige jongen die in de puberteit zit.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Haar
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kun je wat meer informatie geven? Het maakt namelijk nogal uit of je een jongen in de puberteit bent of bijvoorbeeld een vrouw van middelbare leeftijd...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik ben 15 jaar dus in de puberteit
ronron1212
7 jaar geleden
Scheren moet je doen als je dat wilt je haren zullen dan ook snel wennen en harder worden dus geen dons meer zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Donshaar wordt geen baardhaar door scheren, wanneer donshaar overgaat in baardhaar is genetisch bepaald. Als je daar geïnteresseerd in bent, vraag dan eens aan je vader, wanneer hij baardhaar kreeg. Meestal begint de groei van baardhaar aan het einde van de puberteit, maar bij sommige mannen komt baardhaar ook nooit, of alleen plaatselijk. Het scheren heeft hier geen invloed op, als jij je stoort aan dat dons, scheer het rustig weg.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Om de hoeveel dagen moet ik het dan scheren?

Antwoorden (1)

Natuurlijk scheren, je wilt er toch niet uitzien als een dons kuiken?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Iedereen heeft donshaar over zijn/haar hele lichaam en ook het gezicht, maar meestal is dat niet, of bijna niet zichtbaar. Je wilt er toch niet uitzien als een dons kuiken? Is een overbodige vraag, hij ziet er zeer waarschijnlijk niet veel anders uit dan jij en ik, wat dat betreft.