Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke zelfbruiner past bij mij?

Ik ben extreem blank en ik wil een licht kleurtje, maar daarvoor heb ik een zelfbruiner nodig.
Iemand tips of een aanradertje?

Groetjes

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
817

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou dan gaan voor een zelfbruinende bodylotion, Nivea en Dove hebben er een, als je liever een speciaal product voor mannen gebruikt, Axe heeft er 1 speciaal voor mannen. Deze werken allemaal prima, bouwen de kleur langzaam op, wat een natuurlijk effect geeft en geen oranje kleur. Scrub de huid voor het aanbrengen, breng het product dun op, laat het intrekken en kleed je aan (het kan wat afgeven op kleding dus hou daar rekening mee, smeer bij voorkeur een uurtje voor het slapen gaan). Sommige van deze producten hebben de keus tussen een lichte en donkere zelfbruiner, bij een lichte huid kies je voor de lichte zelfbruiner. Hou er rekening mee dat deze producten niet beschermen tegen de zon, ga je de zon in, gebruik daarbij dan een zonnebrand met bij voorkeur een hoge factor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding