In welke kledingwinkels kun je dit vinden?

Liefst iets meer specifiek deze keer dan zomaar 'in een sekswinkel'.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand vindt dit een goeie vraag? :o ^^ Dat verrast me wel wat maar blijkbaar vindt er nog iemand de onderbroek mooi :D Als je het echt een onderbroek kunt noemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In combinatie met je visnet truitje enig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hoor ik graag, Ed! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahah, het zal een dolle boel worden :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rode handschoenen met ijzeren noppen, een glittergilet met daaronder een visnettruitje en deze goudkleurige glitterriem die de boel completeert..... Wat is je volgende vraag: "waar kan ik deze rode laklaarzen met hoge hak kopen?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Friezin: waarom zou ik schoenen met hakken dragen? :s Gelieve bevooroordeelde meningen achterwege te laten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, rode laklaarzen met hoge hak staan niet. Gewoon zwarte lakschoen zijn top!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk ding!

Het beste antwoord

In Amsterdam zijn een heleboel zogenaamde souvenir winkeltjes waar ze tegenwoordig ook veel meer dan alleen souvenirs verkopen, denk bijvoorbeeld aan brillen, sjaals en soms ook dit soort aparte riemen. Anders in een bijouteriewinkel waar ze een iets uitgebreider assortiment hebben. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je laatste vier vragen gaan over waar kan je dit kopen. Hoe kom je aan de plaatjes. Van het internet geplukt?
Alle kleren waarvan je gevraagd hebt waar ze te koop zijn kan je gewoon in de winkel kopen of bij de webwinkel waar je de plaatjes van gekopieerd hebt.